Kurator

Hej! Idag var jag på första besöket hos min nya kurator. Ska bli väldigt skönt att få prata med någon igen. Har tidigare träffat en psykolog regelbundet men det är ett tag sen nu. Måste få prata om mina känslor kring vestibuliten med någon annan än familj&vänner. Men hon verkade väldigt bra så det känns tryggt och bra. Ska dit igen nästa vecka.

I övrigt så har jag varit hemma idag från skolan pga. urinvägsinfektionen. Har väl inte gjort så jätte mycket vettigt men tänkte slänga in lite tvätt och ta en dusch strax. Imånn ska jag försöka ta mig till skolan, har två lektioner på förmiddagen så det blir ingen lång dag. Idag var det jätte skönt väder, varmt och soligt. Har tyvärr inte varit ute så mycket men om det blir liknande väder imånn ska jag försöka ta en promenad och kanske t.o.m. gå till gymmet!

Ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0