En personlig blogg om vestibulit

Hej, roligt att du hittat hit.

Denna blogg kommer handla om mitt liv med sjukdomen vestibulit. Jag kommer berätta om sjukdomen, får ur mig tankar och känslor. Samt föra lite dagbok på hur jag mår olika dagar för att ha lite statistik för mig själv att titta till baka på. Det kommer förmodligen bli en del tillbakablickar i min inlägg eftersom det finns mycket jag behöver bearbeta.

Bloggen kommer nog känslomässigt vara väldigt personlig och kanske inget för den pryda.

Jag har valt att vara anonym eftersom det inte finns så många som vet om att jag har vestibulit. Jag känner mig mer fri att skriva vad jag vill och även skriva om reaktioner jag fått från min närhet.

Jag har en vanlig, personlig blogg där jag inte är anonym så denna blogg kommer bara kretsa kring min sjukdom.

Jag hoppas att denna blogg ska kunna hjälpa andra drabbade - jag hade säkerligen kunnat få min diagnos tidigare om jag stött på en blogg om sjukdomen, och när jag var yngre och även nu hade det varit skönt att kunna läsa om andras upplevelser och kanske få tips&råd. Jag hoppas att den också ska kunna göra att fler får reda på att vestibulit finns och mer om vad det är. Kanske kan också anhöriga till personer som har vestibulit få en bättre förståelse för sjukdomen.

Välkommen!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej! Jag lider också utav vestibulit, har gjort det i snart 4 år nu. :( Hur längre har du haft sjukdomen? (skriv gärna till min mejl) kram!

2009-04-16 @ 14:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0