Beautifully Broken

Hej, jag vet inte riktigt var jag ska börja. Så mycket tankar, så mycket känslor. Har en "god" nyhet, jag har urinvägsinfektion och de har hittat vilka bakterier det är och jag har fått pencillin. Tyvärr kan jag inte riktigt helt tro på det och hoppas att jag ska bli mycket bättre. Jag har varit sjuk för länge för att kunna tro på läkare, mediciner osv. Sad but true. Igår ställde min kurator in våran tid vilket verkligen var katastrof för mig då jag mått så dåligt på senaste.
Jag  behövde verkligen prata om hela pencillin grejjen och alla tankar och känslor runt det. Vill ju kunna tro på att det ska funka annars kanske besvären sitter kvar pga. mitt psyke. Sen tror jag inte heller att det räcker med pencillin och sen poff, jag har ju haft urinvägsinfektion i typ 1-1½ månad nu antagligen, och med tanke på hur känslig jag är med vestibulit och allt så lär det ju lämna sina spår. Kan tänka mig att slemhinnorna är ganska retade och kanske är ph balansen vrickad. Misstänker även att jag kanske fått svampinfektion av allt pencillin ätande. Sen för allt göra allt lite värre fick jag igår reda på att min mamma och hennes sambo har det jättedåligt och nog kommer göra slut snart, jag orkar inte.
Men nu måste jag slänga in lite tvätt och baka en kladdkaka. Ha en fin helg allihopa! Jag ska göra mitt bästa för att själv få en bra helg :)

Ps. Sandra, jag ska snart försöka skriva ner lite mer om vestibulit och min sjukdomshistoria, roligt att du läser min blogg! Har du också en blogg?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, här är adressen till min blogg..

2008-10-11 @ 14:57:14
URL: http://www.metrobloggen.se/nurrepinglan
Postat av: Anna Dabrowski

Drick mycket vatten och tranbärsjuice och kissa efter att du haft sex!? Vet inte om du har någon pojkvän men en väninna till mig hade urinvägsinflammation jämt förut för att hennes killes bakerier och hennes inte gillade varandra. Knäppt men sant.

2008-10-22 @ 01:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0