Urinvägsinfektion

Okej, nu mår jag verkligen inte bra. Har haft urinvägsinfektion (inte 100% kontstaterat men alla symptom tyder på det) i flera veckor nu, två pencillinkurer har det blivit. Har fått lindring av dem men sen när jag slutat har smärtorna kommer tillbaka. Och det är väldigt starka smärtor, man vet liksom inte var man ska göra av sig själv och får typ panik. Vestibuliten har jag lärt mig att hantera men detta är något nytt och fruktansvärt jobbigt. Så nu har jag urinvägsinfektion + vestibulit, verkligen ingen bra kombination. Väntar nu på resultat av urinodling men om dem inte hört av sig på fredag blir det nog akuten för mig. Risken är även att dem inte hittar vilken bakteristam det är för det gjorde dem inte vid förra odlingen.
Bröt ihop i skolan idag, det gjorde så ont och det är så psykiskt jobbigt att det aldrig går över också! Ringde även en sjukvårdsrådgivning typ och fick tala med en väldigt otrevlig människa och jag är så känslig för sånt. Kan må dåligt efter sånt, hatar det, försöker att inte ta åt mig men jag gör det! Känns som jag gjort nått fel och det har jag ju inte alls. Är så avundsjuk på såna som bara kan skaka av sig sånt.

Imånn har jag i alla fall tid hos en kurator, så himla skönt att få prata med nån, har verkligen sett fram emot det sen jag fick tiden. Hoppas jag kan få fler tider ganska snart om hon är bra och så :) Ingen skola för mig imånn, får plugga hemifrån istället, skulle ändå bara hinna med 1 lektion pga. kurator tiden. På fredag ska jag dock försöka ta mig till skolan, har bara lektioner på förmiddagen denna fredag så det är skönt.

Nu är det dags för mig att äta något gott och kolla lite tv innan jag försöker nana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0