Trött på detta elände

Hej, har varit dåligt uppdatering de senaste dagarna men det är för att jag är trött, stressad och allmänt less. Men jag kämpar på, ska strax bita i franska läxan och lära mig texten till Cecilia Lind inför kören imånn. Har fått ändrat schema nu, sovmorgon på tisdagar och torsdagar istället för onsdagar kan man väl säga lite förenklat. Mest positivt tror jag.
Önskar att det fanns en skolsköterska på min skola, känner att jag skulle behöva diskutera problemet med att jag får så ont av att sitta på föreläsning efter föreläsning som det är fram för allt på torsdagar. Skulle vara bra om man kunde med en skolsköteska och lärare diskutera fram en lösning. Känns jobbigt att dra in någon annan läkare i det liksom. Så jag får väl fortsätta med dessa föreläsningar så länge jag orkar i alla fall. Ska uppdatera lite mer än annan dag, ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!

Har precis börjat läsa din blogg. Kan du inte berätta lite mer om vestibulit, mer ingående om vad det är och hur det känns att ha det?

Du skriver att du haft det i 6 år, alltså sedan du var 13? Jag har alltid trott att vestibulit bara upptäcks när man har sex, eftersom det är då det kan göra ont. Men man kan alltså gå runt och ha ont hela tiden?



Förklara gärna lite mer om det. Intressant att veta vad det innebär och ha den informationen med sig när man följer din blogg! Då förstår man ju lite mer vad det är du skriver om. För jag vet nog inte riktigt exakt vad vestibulit är.



Bra initiativ att starta blogg om detta!

Ta hand om dig!

2008-10-10 @ 14:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0